בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שליח קופת העיר: ניצלתי כי אני שותף להצלה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/3/2006 19:22 לינק ישיר 
שליח קופת העיר: ניצלתי כי אני שותף להצלה


זה היה בשעות הערב המאוחרות של מוצ"ש פר' 'זכור' תשס"ו.

מוקד מד"א שיגר למתנדבי "הצלה" גוש-דן הודעה על תאונת דרכים ברח' יהודה הנשיא בב"ב. במקביל הודיע מוקדן מד"א ברשת ה'מירס' של "הצלה", כי ככל הנראה מדובר בתאונה קשה בה מעורב רוכב אופנוע.

מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן ישראל הרשטיק, חיים פינקלשטיין ושרגא בוקשפאן הגיעו במהירות למקום.

המתנדבים שראו מרחוק את מצב כלי הרכב, הסיקו כי ככל הנראה מדובר כאן בפציעה קשה. האופנוע עליו רכב האיש ניזוק ללא תקנה והרכב שפגע בו גם נפגע באופן משמעותי.

הם ניגשו אל רוכב האופנוע שהיה שרוע על הכביש, מבקשים להגיש לו את העזרה הרפואית המקצועית. לפתע פקח הוא את עיניו ואמר להם: "אני בסדר גמור. אין לי ספק!"

התברר, כי מדובר בי. הפועל בשרות "קופת העיר" של ב"ב, ואוסף את נדבת ליבם של יהודים המשלשלים את תרומותיהם לקופות הצדקה של "קופת העיר".

י. שחזר אח"כ באוזני המתנדבים את מה שעבר עליו בשניות שאחר התאונה:
"שכבתי על הרצפה וחשבתי לעצמי מי יודע מה קרה לי מעוצמת התאונה. אולם מיד חלפה בי מחשבה אחרת: הרי אני שליח של קופת הישועות "קופת העיר" שמצילה רבים... ואז פקחתי את עיני וראיתי אתכם מתנדבי "הצלה" גוש-דן רוכנים מעלי..."

י. הביט חליפות לעבר האופנוע והרכב שניזוקו קשות ובעצמו האיך יצא הוא ללא פגע והפטיר: "רשמו לעצמכם עוד ישועה של 'קופת העיר'..."

ניידת לטיפול נמרץ שהגיעה למקום פינתה את י. לבית החולים לצורך ביצוע בדיקות מקיפות – "כדי שהנס של 'קופת העיר' יתועד גם ברישומים ובצילומים של בית החולים" – כפי שאומר לנו מתנדב "הצלה" גוש-דן ישראל הרשטיק.







תוקן על ידי - הצלה_דן - 16/03/2006 11:43:50



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2006 14:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2006 14:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2006 14:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ


תודה לכם על העידכונים שעודכנו בפרטי האירוע (הצלה_דן אינו ניזון מכלי ראשון. ואתכם הסליחה!).

אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/3/2006 16:21 לינק ישיר 

לא הבנתי, רוזנפלד היה או ביטל?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/3/2006 07:59 לינק ישיר 

וליתר דיוק. . .

למקום הגיעו במהירות המתנדבים:
חיים פינקלשטיין, ישראל הרשטיק, יהודה לודנר, ש. בוקשפן, אשר שלומוביץ,אמיתי מוסקט,  (ישראל גרוניך היה שם ?  לא זוכר )

והמתנדב משה דוד רוזנפלד שהיה בדרכו למקום ביטל והתפנה לאירוע נוסף בבית אבות ויזניץ שקרה באותן רגעים ממש.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/3/2006 19:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שליח קופת העיר: ניצלתי כי אני שותף להצלה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext