אלי, נשאר לי משהו?אפרופו בשרות העובדים .... לא יפה מה שעשו עם 45 בפורים... לא יפה! אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.
והשי הראשון,הוענק לפארמדיק בתואר (בלבד, עדיין) שערב לפני כן חגג במסיבת ההודיה...קבלו את רובי מוצפי אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.
2