בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמבולנס צוות צפון בשרות העובדים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/3/2006 14:27 לינק ישיר 
אמבולנס צוות צפון בשרות העובדים
מצורף קובץ


אלי, נשאר לי משהו?

אפרופו בשרות העובדים .... לא יפה מה שעשו עם 45 בפורים... לא יפה!

אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"

כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2006 14:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ


והשי הראשון,

הוענק לפארמדיק בתואר (בלבד, עדיין) שערב לפני כן חגג במסיבת ההודיה...

קבלו את רובי מוצפי
אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2006 14:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמבולנס צוות צפון בשרות העובדים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext