בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פורים 3: ב"ב-מענה של שניות לאירוע דקירה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/3/2006 14:53 לינק ישיר 
פורים 3: ב"ב-מענה של שניות לאירוע דקירה


ליל פורים התאפיין בעלייה חדה של קריאות החירום השונות בעיקר במרכז בני-ברק.

כחלק מההערכות הכללית נפרסו באזור חלק מחברי יחידת האופנועים להצלה מהירה של "הצלה" גוש-דן.

המענה שניתן בכל המקרים היה מהיר מאד, בהם בלט במיוחד אירוע של דקירות לנער בפלג גוף עליון, שקיבל באופן מיידי את המענה הרפואי המקצועי של המתנדבים הכוננים שנכחו במקום.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2006 11:50 לינק ישיר 


ע"פ מה שנמסר לנו, היה זה אירוע בשידור חי.

באותן רגעים, ניגש ראש עיריית בני ברק הרב ישכר פרקנטהל להודות למתנדבים על עבודתם המסורה, המהירה והמקצועית. הוא לא הספיק להשלים את המשפט, כשמס' שוטרי יס"מ הגיעו בריצה לעברם וצעקו: "הצלה, הצלה, יש פה דקור" - - -

המתנדבים מיהרו להגיש לדקור עזרה רפואית ראשונית, כשבמקביל הם הזניקו ניידת לטיפול נמרץ למקום.

השאר זה כבר הסטוריה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2006 15:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2006 15:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1 אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פורים 3: ב"ב-מענה של שניות לאירוע דקירה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext