הנהלת הצלה בחלוקת משלוחי מנות בגוש-דן
מצורף קובץ מנכ"ל "הצלה" יצאה לחלוקת משלוחי מנות לידידי הארגון ולראשי האזורים.
מס' תמונות שהצלחנו להשיג מצורפים כאן,
** אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן ! **
אצל מ"מ ראש עיריית בני ברק הרב יעקב אשר הי"ו.
תוקן על ידי - צוות_דרום - 16/03/2006 12:31:37

|
|