בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

עכשיו: החייאה על בן 0.4 חודשים בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/3/2006 11:25 לינק ישיר 
עכשיו: החייאה על בן 0.4 חודשים בב"ב


לפני דקות אחדות נמסר על חוסר הכרה של פעוט כבן 0.4 חודשים ברח' בעש"ט בב"ב.

כונן מד"א "הצלה" גוש-דן איש יחי' האופנועים יהודה היילברון הגיע תוך 40 שניות למקום, ודיווח כי מדובר בהחייאה.

בשורות טובות!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2006 12:25 לינק ישיר 


אכן, לצערנו הרב, לאחר מאמצי החייאה ארוכים נקבע מותו של התינוק בן החודשיים.

בהחייאה השתתפו המתנדבים: יעקב פרטיג, יהודה היילברון, יהודה לונדנר, ישראל גרוניך ואברהם גוטסמן. צוות האט"ן עם הפאראמדיק הלל הניג.

יה"ר שמעתה יהיו אך ורק:
בשורות טובות!

- - -

יצויין עוד, כי כשעתיים וחצי לפני אירוע זה, דווח על ילדה מחוסרת הכרה ברח' צירלסון בב"ב.

למקום הגיעו במהירות כונני מד"א "הצלה" גוש-דן: משה לודמיר, חיים אדלהייט, אברהם להב ואליסף שגיב, שהעניקו סיוע נשימתי לבת 6 חולנית. פונתה ע"י האט"ן לביה"ח במצב יציב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2006 12:04 לינק ישיר 

בתום מאמצי החייאה ארוכים, נקבע מותו של התינוק ברחוב הבעל שם-טוב בבני-ברק.

http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=2986&msgid=9632960



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2006 11:47 לינק ישיר 


עדכון:

המתנדב יעקב פרטיג עבר בדיוק מתחת לכתובת, בעת קבלת הקריאה. הוא זינק מיד לדירה והחל בפעולות ההחייאה.

כוננים נוספים הצטרפו אליו ויחד עם צוות האט"ן ממשיכים הם במאמצי ההחייאה.

נט"ן מאזור ירקון בדרכו לסיוע.

בשורות טובות!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > עכשיו: החייאה על בן 0.4 חודשים בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext