בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בחירות לועד עובדי מד"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/3/2006 11:56 לינק ישיר 
בחירות לועד עובדי מד"א

<* dir=rtl style="MARGIN-LEFT: 0px">

אני מתפלא מאד, שאף אחד לא מעיז לברך בפורום הנכבד הזה, את הנבחרים החדשים לועד עובדי מד"א  "דן".  האם עד כדי כך אתם פוחדים מיוסי כהן?  לא הזכרתי שמות בגלל שאיני רוצה לקלקל את היחסים אתו.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 13:35 לינק ישיר 

גברי וגולן הורצו על ידי יוסי כהן, השאר הם מהאופוזיציה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/3/2006 07:50 לינק ישיר 

אם אני לא טועה אין אף אחד מהם שמזוהה עם ההנהלה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/3/2006 14:13 לינק ישיר 

האם מישהו יודע כמה מתוכם "שייכים" ליוסי כהן? השמועה אומרת, שהועדים של  "שרון"   "ירושלים"   "אשר " וכן עוד כמה ועדים מתארגנים להלחם נגד ההנהלה האם זה נכון?.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2006 13:00 לינק ישיר 


היו עוד ארבעה מתמודדים מתחנת ר"ג שלא העפילו למקומות ריאליים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2006 12:57 לינק ישיר 

והייתי אומר שחבל שכולם חוץ מגרובר הם מת"א.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/3/2006 12:35 לינק ישיר 


סוף סוף מישהו מבקש פרטים בנושא, אז בבקשה:

חיים קטלן - 67
עידו גרובר - 60
אורי אופוצ'ינסקי - 50
נדב קסטרו - 50
גולן ראשון - 47
עופר לחמי - 45
גברי עמרם - 45

אגב, כל הנבחרת - פאראמדיקים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בחירות לועד עובדי מד"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext