בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה הזילזול בכבוד השבת!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/3/2006 22:37 לינק ישיר 
מה הזילזול בכבוד השבת!!

מדוע אתם כותבים באתר בשבת ולא מכבדים את הפורום אותו הוא מייצג??

נ.נ. כוונתי לאשכול בענין הבחירות לוועד העובדים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 02:13 לינק ישיר 

לא להלבין פני חבירו ברבים
חי חי חי
יש כאן מישהו שאתם יודעים מי מסתתר מאחרי הכינוי?
לא כתוב שאסור להעליב את השם הוירטואלי....




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/3/2006 00:12 לינק ישיר 

סליחה על ההתערבות הבוטה, אך אין זה מענייניך!
זכותו של אדם לכתוב הודעות ככל שיחפוץ ומתי שיחפוץ- ו"איש הישר בעיניו יעשה".

נסה בבקשה גם לא להגיע למצב של הלבנת פני חבר ברבים.


שבוע טוב!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה הזילזול בכבוד השבת!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext