מדוע אתם כותבים באתר בשבת ולא מכבדים את הפורום אותו הוא מייצג??נ.נ. כוונתי לאשכול בענין הבחירות לוועד העובדים.
סליחה על ההתערבות הבוטה, אך אין זה מענייניך!זכותו של אדם לכתוב הודעות ככל שיחפוץ ומתי שיחפוץ- ו"איש הישר בעיניו יעשה".נסה בבקשה גם לא להגיע למצב של הלבנת פני חבר ברבים.שבוע טוב!
לא להלבין פני חבירו ברבים חי חי חי יש כאן מישהו שאתם יודעים מי מסתתר מאחרי הכינוי? לא כתוב שאסור להעליב את השם הוירטואלי....