בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

דרך רבין בגבעתיים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/3/2006 01:37 לינק ישיר 
דרך רבין בגבעתיים
מצורף קובץ

ת.ד. קשה רכב התהפך ועולה באש

במקום:דן 18<51  וכמובן 45 צוות צפון

בכיכובם של חילקו שטיגליץ ואמיתי מושקט

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 21:42 לינק ישיר 

הסיבה שכתוב "אין להוריד וכו'" כיון שהיו מקרים רבים בעבר שארגון מאוד מסויים היה מוריד את התמונות ומשתמש בהם לצורך עצמו...




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/3/2006 11:37 לינק ישיר 

קודם כל כל הכבוד.

למה אתם לא נותנים רשות להוריד את התמונות.?

ברצונינו לעשות בהם שימוש לתועלת, וגם אתם תזכו לעוד קצת חשיפה.

תודה רבה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 10:06 לינק ישיר 


הפכתם את 'רבין' ל'צפוני'?...

שכוייח על התמונות היפות!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 03:37 לינק ישיר 

אם לא הייתי בארוע של השריפה בדירה הייתי יוצא לצלם את התאונה.

התמונות מדברות בעד עצמם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

................ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:39 לינק ישיר 

................ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > דרך רבין בגבעתיים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext