| נשלח ב-21/3/2006 11:28 |
|
| |
***כנסו לברך***
ברכת מזל טוב חמה ולבבית למנכ"ל "הצלה אשדוד -לכיש" העושה בכל מאודו למען האירגון הרב יוסי ויסנשטרן ומשפחתו לרגל הולדת בנו בשעה טובה ומוצלחת יה"ר שיזכו לגדלו לתורה ולחופה ולמשים טובים
מאחלים המתנדבים אשדוד אשקלון קרית מלאכי קרית גת גן יבנה חפץ חיים בני דרום יסודות בית חלקיה יד בנימין ושאר מתנדבי מד"א אזור לכיש
|
|
|
|
| נשלח ב-21/3/2006 13:46 |
|
| |
ברכת מזל טוב חמה ולבבית לאיש החסד הדגול ויקר הערך הר"ר יוסף וייסנשטרן הי"ו מנכ"ל ארגון מתנדבי "הצלה אשדוד-לכיש" לרגל הולדת הבן ני"ו בשעטו"מ
יזכו אביו ואמו להכניסו בבריתו של אאע"ה בעתו ובזמנו ולגדלו לתורה, לחופה ולמע"ט ויראו נחת ממנו ומכל צאצאיהם מתוך בריאות איתנה ואריכות ימים.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2006 09:04 |
|
| |
יוסי אני מחפש אותך במירס שעות בשביל לאחל לך מזל טוב.
אז המון "מזל-טוב" והרבה נחת יהודי , מתוך בריאות .
אושר ועושר וכט"ס.
תעביר לכל המשפחה ביסודות (גם לסבא).
|
|
|
|
|
| נשלח ב-23/3/2006 08:27 |
|
| |
צוות דרום וכל החברים, מצטרפים לאיחולים הלבבים הרבים,
יה"ר שתזכו לרב נחת אושר ועושר לכל אשר תפנו, ולשפע ברכה והצלחה בכל מעשה ידיכם.
צוות דרום.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|
|
|
| נשלח ב-23/3/2006 23:20 |
|
| |
יוסי היקר הרבה מזל טוב
|
|
|
|
|