כוחות בדרכם למקום.......מדובר ברחוב אלנקווה כנראה בלון גז....פרטים בהמשך....... תוקן על ידי - צוות_צפון - 22/03/2006 13:33:02
עדכון:ככל הנראה מדובר בפיצוץ של בלון גז, ללא נפגעים.כרגע נשארים במקום נט"ן ואמבולנס רגיל בלבד.
עדכון:מדובר בפיצוץ בדירה ממנה מיתמר עשן, ברח' אלנקווה 11 שבדרום ת"א.כונני מד"א "הצלה" גוש-דן שבגזרת דרום ת"א, יחד עם 2 נט"נים ו-2 אמבולנסים רגילים, במקום.מפקד כוחות מד"א במקום: הפאראמדיק סטיבן בר-נר.