יפה ומעניין!
בכל אופן זהו דו-שיח של מקצוענים!
הרשו לי לצטט משיחות של חברים בנושא, כי בכל מצב עדיף שלא להקל ראש, בפרט לאור תלונותיה הממוקדות של הנפגעת.
יתכן גם שהנפגעת היתה מעוניינת מאד להישאר לשכב ולהמתין לקיבועים הדרושים, אך האספלט הלוהט הבריח אותה.
אגב, באותו ענין, לפניכם סיפור ש'נקלט במערכת' - - - אחד החברים סיפר על מקרה בו נפגע ילד מרכב בשעת צהריים בהם קפחה השמש בעוז ו'בישלה' את הכביש. הילד נפגע בגפיו ושבר את רגלו. בזמן המועט ששכב על הכביש מחוסר ברירה ויכולת לקום, הוא נכווה (כן, נכווה) מהאספלט הלוהט (דרגה א'). אותו חבר שהגיע ראשון, קיבע את צווארו, איתר בסמוך קופסת קרטון, פרס אותה, העביר בעדינות את הילד עליה ואף האהיל עליו, עד בוא הנט"ן/הלוח גב.
אנושיות - זה חלק מהמקצועיות שלנו!
- - -
שלום לך יוסף!
אנו שמחים שבחרת מיידית להגיב ולהציג את נקודת המבט שלך כחלק מהצוות הרפואי שטיפל ואף פינה. זה חשוב מאוד שבמקרים הרפואיים השונים שמובאים כאן, ילובן העניין מצדדים שונים, וודאי שחשובה מאד נקודת המבט של המטפל בשטח.
הרשה להחמיא לך ולומר, שכבר בכתיבת הבכורה שלך כאן בפורום, ניכרת מקצועיות בסגנון הטיפול ואף בכתיבה.
המשך כך!
 |
|
|