בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/3/2006 23:32 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת

בשעה 20:28 דיווח ברשת המירס של הצלה גוש דן על אדם שנחנק ברח' הנשיא 7 גבעת שמואל לאחר 3 דקות נמצאים במקום אופנוע הצלה גוש דן אלעזר קליין (דן 369 ) ואהרון קליין (דן 423) ומדובר בבן 31 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה.
מתחילים החייאה בסיסית (לפי הנוהל החדש) במקביל דיווח למוקד ירקון.
לאחר 5 דקות מגיע צוות אט"ן קיראון (ירקון 12)
פראמדיק - איציק גבריאלי
חובש בכיר - אהרון דודקביץ
חובש בכיר - דמיטרי מטקין
משתלמת - מלונה

ומצטרפים להמשך ההחייאה מוניטור בבקשה ..... אין דופק הפארמדיק מורה להמשיך בעיסויים והנשמות

פתיחת וריד 3 מנות אדרנלין  ו- 3 מנות אטרופין המשך עיסויים והופ אומר הפראמדיק  יש דופק פמורלי
להמשיך בהנשמות     אוקיי יש דופק  

הכנה לפינוי

אחרי 30 דקות פונה בהחייאה במצב קשה לטיפול נמרץ בבי"ח בילינסון

ומאחלים לו רפואה שלמה



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/3/2006 10:00 לינק ישיר 


נהדר!

אשריכם אנשי החיל!

דיווח מסודר, מקצועי ו...מהיר!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext