בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היום בסביבות השעה 9:00 התקבלה הודעה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/3/2006 11:54 לינק ישיר 
היום בסביבות השעה 9:00 התקבלה הודעה










רמת גן: ארבעה צוותי כיבוי הוזעקו לדליקה שפרצה בכיתה בבית ספר 'אוהל שם' - אין נפגעים




ארבעה צוותי כיבוי, מאיגוד ערים לכבאות והצלה ברמת-גן, הוזעקו לדליקה שפרצה בכיתה, בבית הספר 'אוהל שם' ברחוב רוקח בעיר. על פי הדיווח כיתה נשרפה ואנשי בית-הספר פינו את הילדים. הכבאים במקום בודקים את נסיבת פריצת האש.

hnn



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/3/2006 12:40 לינק ישיר 

לפי מה שהבנתי בכיתה ט' קומה שלישית שרפו שולחן וזה עשה הרבה עשן ופינו את התלמידים מהקומה

לא היו נפגעים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/3/2006 12:27 לינק ישיר 


נכון, אבנר!

צוותי מד"א ו"הצלה" הוזעקו למקום פעמיים.

אולם האירוע הסתיים ב"ה ללא נפגעים.

נכון, אבנר?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היום בסביבות השעה 9:00 התקבלה הודעה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext