בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קוצר נשימה קל > החייאה מוצלחת ב"ה!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/3/2006 12:25 לינק ישיר 
קוצר נשימה קל > החייאה מוצלחת ב"ה!


הלילה, היה תורן באזור ב"ב החבר משה נויגרשל.

היה לו לילה לא קל. האירועים היו פזורים לו על כל שעות הלילה. והוא קם, הגיע, טיפל ו... המשיך לאירוע הבא.

אחת הכתובות היתה ברח' רבי עקיבא בעיר.

הדיווח היה על - חשה ברע, קוצר נשימה קל.

משה, שהגיע למקום תוך זמן קצר, גילה כי מדובר ב... החייאה על בת 80!

הוא מיהר לעדכן את מוקד מד"א ובעקבות דיווחו זינקו אליו לעזרה (מנה"ז איצקוביץ) החברים: ישראל הרשטיק, אמיתי מושקט ואליהו לוינשטיין.

צוות מד"א שחבר אליהם, המשיך בפעולות החייאה מתקדמות לאחריהן הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה והחולה פונתה במצב יציב לביה"ח.

אשריכם!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/3/2006 13:26 לינק ישיר 


מדהים היה לשמוע ולהתעדכן על חלוקת העבודה בין המתנדבים של נה"ז איצקוביץ.

בעודם מסייעים לחבר במצוקה, התקבל הדיווח על ההחייאה.

במבטי עיניים מהירים המובנים רק להם, התחלקו המתנדבים בפעולות העזרה. חלקם פנו לעזור בהחייאה וחלקם נשארו עם החבר, שפשוט לא חש חסר.

כשהם סיימו לעזור לו, הם גם הספיקו לעזור בפינוי של ההחייאה המוצלחת.

- - -

וברוח ימים אלו:
משפחת "הצלה" גוש-דן - משפחת חיים גדולה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/3/2006 19:48 לינק ישיר 

לא לשכוח את ר'יוסי קאליך שתוך כדי עסותו חזר ב"ה דופק....

וצילום 10 שדאג לנייד אותו.....ולסייע בלוגיסטיקה המסובכת של המבצע הארוך והמתיש הזה.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קוצר נשימה קל > החייאה מוצלחת ב"ה!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext