בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הסנדלר מפסיק ללכת יחף

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/3/2006 20:14 לינק ישיר 
הסנדלר מפסיק ללכת יחף
מצורף קובץ

כידוע שהצוות הפעיל ביותר בגוש דן (צוות צפון כמובן) הוא הצוות היחידי שנותר ללא אופנוע

אולם לאחר מספר שיחות טלפון וכמה שיעורי נהיגה (טסט ראשון כמובן)

וחילקו שטיגליץ נפרד מהטויוטה לטובת הדו גלגלי החדש

אזהרה: התמונות הבאות אינן מומלצות לצפיה לבעלי לב חלש....

חילקו היקר...תעשה חיים...תציל חיים...והכי חשוב-תשמור על החיים

כי כשבצוות דרום מדקלמים ומפזמים אצלינו נטו מצילים חיים 



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/4/2006 22:04 לינק ישיר 

הצלחה בכל מעשה ידיך סע בזהירות שמור על עצמך ועל צוות צפון



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/3/2006 10:05 לינק ישיר 

אלינקו - חילקו - וכל השאר. . .

בואו פעם לצוות דרום - לביקור מסודר נעשה לכם תכנית ..

* תראו את יחידת האופנועים שלנו. .
* נראה לכם שבאופנוע צריך להיות גם ציוד ... :)
* ונסביר לכם כמה חיי אדם ניצלו בזכות יחידת האופנועים של צוות דרום ..

ובסוף נסיים בזה שתשירו יחד את הג'ינגל המפורסם:
 - " יום לא יום, לילה לא לילה, צוות דרום תמיד במקום " -




ואם מישהו יכריח אותי אני ישנה אותו ל - 
 - " יום לא יום, לילה לא לילה, צוות דרום גם בצפון .. .. . . . . . " -



:) 


ובקיצור   המון ברכה והצלחה ל "יחידת האופנועים"  של  צוות צפון !!!!!
בהצלחה רבה במעשי החסד ושעם ישראל לא יזדקק לקריאות החירום.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/3/2006 20:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חווית הנהיגה ללא הארגז............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הסנדלר מפסיק ללכת יחף
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext