אמש בב"ב: "לטענתם הם מבצעים החייאה"...
דיווח שהתקבל אמש בסביבות השעה 22.45, סיפר על מקרה של חוסר הכרה בבית אבות ברח' ז'בוטינסקי בב"ב. "לטענתם הם מבצעים החייאה" - נכתב בזימונית.
כונני מד"א "הצלה" גוש-דן ליאור קורח, שלמה וייספיש ואשר שלומוביץ שהגיעו במהירות למקום, החלו בביצוע פעולות החייאה בסיוע צוות נט"ן ר"ג שכלל את הפאראמדיק סימון רוט, הפאראמדיק-נהג יעקב צורף וד"ר ולרי חלבנר.
סבב אחד של תרופות הספיק לאותה חולה, והיא החזירה 'פידבק' והשיבה קצב - ההחייאה הוכתרה כמוצלחת ב"ה והחולה פונתה במצב יציב לביה"ח.
|
|