בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

איפה התמונת של יום חמישי בלילה בן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/4/2006 02:02 לינק ישיר 
איפה התמונת של יום חמישי בלילה בן

אילן לדן דין?????????????????????????????????????????


קדימה צוות דרום וחדר פיקד

תמונת




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2006 01:23 לינק ישיר 

לא רוצה לאמר מי ולא רוצה לאמר מה אבל מי שפגע יודע את זה טוב מאד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 15:36 לינק ישיר 

הצלה_דן

. ..  כן אכן נס שהמצלמה שרדה ...  תראה את האופנוען עם השכפ"ץ העסק היה ממש כבד שם ..


הייתי חייב לעזוב את המקום בנסיעה דחופה.. ..

חדר_פיקוד - למה אתה פגעת בו . ..     יאללה נו תמונות . . -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 14:36 לינק ישיר 

יש עוד תמונות ו.. הרבה!!


חזי מי פגע בך?? אתה בוכה המון בלילה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 14:32 לינק ישיר 

הצלה ר'ג

ככה

אתמול דיברתי עם אילן על זה ואילן אמר לי שהוא הריד את המדבוקת בזמן שאני ושרגא הינו בנסיעה

ושאני אמרתי את זה לדין דן זה היה לפני כל הבלגן וזה היה במישרד לפני שזה היה

אז לככות ולאמר שזה אני? אין לך בשו דין לבין חבר של כל התחנה ואבל לא כל דבר צריך ללכות ולאמר שזה אני ואין לי בעיה שהסיפר הזה יגעה גם אחרי גגבה במד"א אתה חשוב שזה אני למרוב שאילן אמר שזה הוא אז סבבה


שהיה רק טוב

ויש עד תמונת לא?????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 12:49 לינק ישיר 


אה... אה...

החיוכים ושמחת החיים של בכירי עובדי ומתנדבי אזור דן...

עדשת המצלמה של "צוות דרום" שרדה בנס...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 11:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- לאן ברחת ?  איפה אתה?  . . . או תפסתי אותך. .





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 11:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- בא נראה אותך . .. .





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 11:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מה אתם צוחקים שם מאחורה  ? ? ?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 11:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מי מתקרב . . .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 11:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נתחיל ב . ..

משהו קל ..


 ( אני מבקש לא להכניס פרטים - בכלל !! הסתכל ותהנה בלבד )





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 10:06 לינק ישיר 

הריני להצהיר בזאת בשער בת רבים -

כי :   אין לי כלקשר בהסרת המדבקה ואיני יודע מי עשה זאת כל צוות האמבולנס שלי לא היה ברמת גן עד הבוקר מאז שיצאנו לנסיעה הראשונה.


- -  ולכל מי שמנסה לעליל עלינו - אני מוחה בו בכל תוקף !!!

( לבדיחות ולצחוקים אני מוכן אבל עד להזיק למישהו - וכמובן לא להסיר מדבקות )

ש.ב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 02:56 לינק ישיר 

ואני שואל היכן המדבקה של יחידת הכוננים שהוסרה מהאופנוע???????

ממש חוצפה!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > איפה התמונת של יום חמישי בלילה בן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext