בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פיצוץ בפתח תקוה???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/4/2006 03:32 לינק ישיר 
פיצוץ בפתח תקוה???
מצורף קובץ

הצלה דן יש משהו????

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2006 10:21 לינק ישיר 


נסגרה - הזירה.

הרקע - פלילי.

נפגעים - ללא.

נזק - נרחב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 13:48 לינק ישיר 

הצלה_דן/צוות_צפון מה נסגר שם?? מה הרקע??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/4/2006 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 03:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 03:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 03:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 03:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

................ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פיצוץ בפתח תקוה???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext