אמש התקבל דיווח על גופה שצפה בשפך הירקון.נט"ן מד"א ת"א בפיקודו של הפאראמדיק סטיבן בר-נר (אחראי כוננים) יחד עם מתנדבי זק"א ואנשי כבוי עמלו קשות וארוכות בחילוץ הגופה מהנחל.בתמונות נראה סטיבן האופייני - לא ימתין שיוציאו אליו, אלא יורד לשטח ומסייע בעצה ובמעש בכל הדרוש.תמונות נוספות (תודה לנתי שפירא על התמונות):http://www.hnn.co.il/ShowArticle2.asp?artId=15442
יש לציין שסטיבן עשה מאמץ ניכר בתחום הכרס...ישר כוח...
עוד תמונה
מתנדב זק"א - מהיחידה המשפטית (צוות דרום .. .) בחילוץ הגופה . -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
סטיבן - המושך בחוטים...