בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

= תליה =

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/4/2006 16:05 לינק ישיר 
= תליה =
מצורף קובץ

היום בשעה   10:55   התקבלה קריאה על אדם כבן 55 שתלה את עצמו בביתו באשדוד
  מתנדבי  "הצלה אשדוד" שהגיעו למקום החלו בפעולות החייאה מתקדמות כולל חיבור למכשרי הליפאק המשוכללים שנמצאים ברשותם . לאחר מכן חברו אל צוות אט"ן אשדוד. בראשות הפרמדיק יאיר אביסררה  שהחל במתן תרופות .המשטרה שהגיעה למקום כבר דווחה למשלט על אקס ודאי  ואפילו ידידנו חיים וינגרטן כבר הודיע ל1000 מפקודיו על הידיעה הדרמטית שהנ"ל ללא רוח חיים .  מתנדבי  "הצלה אשדוד" שהיו במקום התמידו בעיסוים וכן סיעו להחדרת האינטובציה במקביל קיבל הנ"ל תרופות דרך הוריד במינונים המתאימים לאחר כעשרים דקות של החייאה מבקש הפראמדיק מהמתנדבים  לקחת דופק והנה חזר דופק מדידות לחץ דם וכו'  יאלה צאוורון ולוח גב ולקפלן אומר לנו הפראמדיק . המעלית אינה עובדת ואנו בקומה שישית חולה כבד משקל  תוך כדי סיוע נשמתי איך נוריד. ועוד לא על כסא מפני שרוצינו לשמור על לחץ דם תקין . (נאמר שאם זהר אלי היה במוקד היה מוציא לנו את כוחות הכיבוי להוריד אותו מהחלון ) וכך החל מה שמכונה בעגה הצבאית מסע אלונקות שש קמות תוך כדי סיוע נשמתי וכשהחולה מחובר למוניטור בכלל לא דבר חוייתי  אבל עשינו את זה והחולה היה במהרה באט"ן   (לכיש 11 בדרכו לקפלן לאחר החייאה מוצלחת דווחו להם בבקשה ..)

תודה לטובים "מהצלה אשדוד"             ורפואה שלמה לחולה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2006 10:31 לינק ישיר 


מסקנות:

ארגוני המתנדבים מגיבים מיידית לכל קריאה לעזרה - כל אחד בתחומו הוא וזה מפעים לראות זאת כל פעם מחדש.

הפרגון ההדדי ושיתוף הפעולה המבורך, הם מתכון בדוק להצלחה בהשגת המטרות השונות.

- - -

"הצלה אשדוד" - הַמשיכו לעשות חיל.

זק"א אשדוד - חיזקו ואמצו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2006 10:07 לינק ישיר 

תגובתי:

1. יישר כוח על הנסיון להחייאה מוצלחת , ונקווה שבפעמים הבאות זה גם יחזיק יותר זמן , כי לצערנו בחדר מיון נקבע מוות , ואפילו נערכה הלוויה עוד באותו הערב.
2. יישר כוח לצוות שביצע החייאה , על התאורה בלוויה.
3. כתוב " טוב שכן טוב מאח רחוק" , "וטוב שם טוב משמן טוב" 

ולחברי "הצלה" נאמר שתשיכו להיות "שם טוב"  כי אי אפשר בלעדיכם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 17:43 לינק ישיר 


טוב שכן טוב משמן טוב לא כך ? . ..


אה אה..  כל הכבוד לכם !!  קבלו צל"ש  !!

ככה זה שכנים לצוות דרום .


-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 17:11 לינק ישיר 

כל הכבוד למתנדב היקר יה"ר שתמשיך להרבות ולהציל נפשות בישראל .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > = תליה =
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext