בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

למה לא יצא ביפר על ת.ד. בז'בוטינסקי נורדאו ??????

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/4/2006 00:52 לינק ישיר 
למה לא יצא ביפר על ת.ד. בז'בוטינסקי נורדאו ??????
מצורף קובץ


והתשובה......

כי בירנצוויג וזינגר היו במקום....

צוות צפון כבר הזכרנו????

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 00:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 00:58 לינק ישיר 

....... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 00:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 00:55 לינק ישיר 


תוקן על ידי - צוות_צפון - 07/04/2006 0:57:02



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 00:55 לינק ישיר 

.... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 00:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 00:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 00:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > למה לא יצא ביפר על ת.ד. בז'בוטינסקי נורדאו ??????
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext