בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קמחא דפסחא ב"צוות צפון"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/4/2006 01:08 לינק ישיר 
קמחא דפסחא ב"צוות צפון"
מצורף קובץ

....

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 12:25 לינק ישיר 


אה... אה... הצדיקים צנועי הלכת - אלעזר בירנצוייג, יוסף איידלמן ואמיתי מושקט.

חסד בהתגלמותו!

- - -

hazala101!


*:namespace prefix = st1 />הערתך נכונה (), אולם הם "קבלו החלטות"...







תוקן על ידי - הצלה_דן - 07/04/2006 12:31:46



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 02:05 לינק ישיר 

אבל למה בלי כפפות




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קמחא דפסחא ב"צוות צפון"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext