בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה קורה ששוודית וגרמנית נפגשות?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/4/2006 01:24 לינק ישיר 
מה קורה ששוודית וגרמנית נפגשות?
מצורף קובץ

גיסין/ הרב מלכה בפ"ת צוות צפון במקום.

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

9 אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

8 אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7 אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6 אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5 אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4 אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3 אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 01:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

................. אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה קורה ששוודית וגרמנית נפגשות?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext