היום - התרמת דם ע"י הצלה גוש-דן ! ב.. צוות צפון !!
____________________________________________ הערב תתקיים התרמת דם המונית ע"י ארגון הצלה גוש-דן
ברחוב אברמסקי 26 בני ברק - קריית הרצוג בין השעות 18:00 ועד 23:00
כוווללם מוזמנים לבוא ולתרום תזכו למצוות . ____________________________________________
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|