בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התנהגות גועלית - לדעתי.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/4/2006 03:32 לינק ישיר 
התנהגות גועלית - לדעתי.

היום לאחר שהמוקד לא ענה במירס התקשר אחד החברים ליוסי כהן להתלונן.

דעתי האישית שההתנהגות וההתנהלות הזו היא גועלית ולא לרמתינו.

א. היה לחץ אירועים במוקד. (בדוק)
ב. לא מדובר במוקדן שבאופן קבוע מזלזל שצריך לפגוע בו.
ג. ניתן היה לברר ולדבר עם המוקדן קודם שהולכים להתלונן עליו.
ד. יכל המתלונן לפנות ל'אושי' לפני התלונה, כדי שהוא יברר.

לכן, דעתי כי המתלונן הוא "ארור מכה רעהו בסתר" והוא גרם נזק יותר מאשר תועלת.

אילו הייתי יודע את שמו הייתי מוקיע אותו.

התנצלותי בשמי ובשם כל השותפים לדעתי (והם רבים) בפני ידידינו העומד לימינינו "יהודה אטיאס" שנפגע בעקבות מעשהו הנלוז של הנ"ל.

מי שחושב כמוני מוזמן להביע דעתו.

בעצם, גם מי שלא חושב כך...


תוקן על ידי - חושב_בכיר - 10/04/2006 3:34:09



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/4/2006 09:21 לינק ישיר 


להביע דעתו ??  כמוך ?

כל מה שאכתוב לא אספיק והצליח ולהסביר את יושרו של ר' "יהודה אטיאס"  !!

לעולם לא שמענו אותו צועק ותמיד תמיד משתדל לענות בסבר פנים יפות גם במירס ,

חבל חבל אם אכן כך הדבר שקם לו אחד והתלונן ליוסי ע"כ הרי הוא ככסיל .

בזמני לחץ במוקד אין לנסות אפילו לחשוב על הלחץ בהם נתונים המוקדנים,  - מספיק 4 אירועים בו זמנית - וזה קורה - כדי שכולם שם לא יוכלו לנשום .
אם פעולה של אירוע רגיל מחולקת בין 2 - 3 מוקדנים הרי במקרה כזה עבודתם מוכפלת ב4 !
אל לכם לקום ולדון אפילו אם באמת היה מקרה ש. .

וכמובן חייבים לקבל את עצתו של ה"חושב"  במקרה של תלונה כדאי לדעתי לפנות לאושי.

חבל חבל חבל.

ר' יהודה חזק ואמץ - כולנו איתך !!! תמיד !! גם בעת לחץ במוקד !!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/4/2006 23:16 לינק ישיר 

יהודה הגדול אנחנו אתך מאז......... ולתמיד......... חבל שיש חברים שמוציאים לעז חזק ואמץ.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/4/2006 09:55 לינק ישיר 

מילא להתלונן על תורן מוקד שאינו עונה, נו ניחא.

אבל על יהודה אטיאס ???

מה אתם רוצים שיגידו על כך שאר תורני המוקד כישמעו על כך ???

אני משתדל, פעם בשבוע או שבועים להתקשר לאדיר -  "כשמו כן הוא" ,
ולהגיד לו תודה על הודעות ביטול.
 
צריך לשקול כל מילה שיוצאת החוצה ולחשוב פעמיים.

יהודה "לעזיזי" חזק וברוך.

חבר ילדות.

תוקן על ידי - ELYASAF101 - 11/04/2006 9:58:26



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2006 23:21 לינק ישיר 

מבירור קצרצר של העובדות

לא רק יהודה קיבל על הראש אלא כל המוקד.

אבל, במקרה זה ישבו במוקד אנשים מ'שלנו' (חגי, יהודה ומיכל). ולכן גם לדעתי זה גועל נפש !

הבושה הגדולה יותר שיש אנשים שלא יודעים לדבר במירס. לא יודעים להעביר דיווח, סתם מבלבלים את המח ואח"כ מתלוננים שלא מתייחסים יפה.

אולי כדאי ללמד את החבר'ה לדבר, במירס, ולדווח...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התנהגות גועלית - לדעתי.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext