"צוות דרום" ו"הצלה" בניקיון פסח אצל אדם חולה.
"הצלה" גוש-דן זו לא רק הצלה הצלה אלא זו הצלה הצלה .. .
כן כן לא רק מצילים חיים ע"י חבישה וטיפול רפואי אלא גם ע"י הצלה חיים בעזרה בנקיון הפסח לאנשים שאינם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמם.
כך מצאו אותם מתנדבי הצלה שוטפים ומקרצפים מנגבים ומאבקים את ביתו של אדם חולה באזור דרום העיר, כשהמנצח על הנקיון והיוזם הלא הוא המתנדב המסור ר' ישראל הרשטיק הי"ו .
בין הכנות החג הרבות לא שכח ר' ישראל להציץ מה קורה אצל אנשים אחרים הזקוקים נואשות לעזרה כזו או אחרת וכאשר הבין את מצוקת הנ"ל לא נח ולא שקט עד אשר הבית הבריק ! - הבריק אמרתי ? ! או או הבריק , הבריק זו לא מילה אומרים . .
מספר מתנדבים ושכנים שארגן ר' ישראל הגיעו ושקדו על המלאכה בדיוק כפי שזה היה ביתם שלהם, תוך מספר שעות של עבודה הבית כולו הבריק להפליא רק את נוכח ר' ישראל לגלות את עצמו מותש לחלוטין ושרוע באפיסת כוחות.
וודאי וודאי שזכות המצווה תעמוד לכולם לעד ויזכו לשפע ברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם.
התמונות והפרטים חסויים ואינם לפרסום בתקווה להבנה.
במקום השתתפו למיטב ידיעתי : י. הרשטיק - מפקד . י, קליך, אשר ברדה, מ. מור (הבן .. ) ש.בוקשפן, ועוד . .
ואת מי ששכחתי אנא העלו את שמו על במה מכובדת זו.
בברכת פסח כשר ושמח.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
 |
|
|