בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה בבנין רב קומות בבת ים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/4/2006 20:02 לינק ישיר 
שריפה בבנין רב קומות בבת ים

הגעתי (חובש באיילון) היום למקום האירוע ברח' עוזיאל בבת ים, הגעתי מאיזור כביש גהה לאחר כ8 דקות מתחילת האירוע, היה הרבה בלגן אולם יש לציין כי עד מהרה הכבאים עשו עבודה מופלאה והשתלטו במהרה.
בהזדמנות זו אציין לשבחם של מתנדבי מדא ונהגי האמבולנסים שהגיעו למקום במהרה ופעלו בנחישות. אןדות למנהל איזור איילון איציק שפיקח וניהל במקום את האירוע בצורה מדהימה.
בהזמנות זו אני שואל פעם אחר פעם איפה היו מתנדבי הצלה ישראל? פגשתי במקום את משה פדר מהצלה לכיש וכן את יואל ובר ויהודה הרציג מהצלה גוש דן אולם מתנדבי הצלה ישראל (בת ים) לא היו כלל באירוע. ניתן לשקול אפשרות כי אם באירוע רב נפגעים הם לא מגיעים יש סיכוי טוב שגם לאירוע שגרתי הם לא מגיעים או שמגיעים מאוחר מהמועד. אמנם הם עושים מלאכתם נאמנה ובהתנדבות מלאה אולם אנשים סומכים על כך שיש כוננים שיוצאים לאירוע למה בבני ברק אין אירוע שלא עובר דקות מועטות ויש כוננן במקום? (האם רק מתי שיש "צבע" מעניין רק אז יש כוננים צצים להם בלי סוף?!)



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/4/2006 14:07 לינק ישיר 

וואלה אני רואה שחוץ מפוזאיסטים אתם גם בדרנים בהצלה... פשש



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-17/4/2006 13:18 לינק ישיר 

כשמישהו סובל מכאבי בטן בפסח זה מובן.
ואם כתוצאה מכאבי הבטן הוא סובל מעצירות במח ושילשול בפה ומוציא את חמתו על המקלדת, המחשב  ועל הפורום - שיהיה.

אין סיבה להגיב לכל ברבור!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/4/2006 20:57 לינק ישיר 

לא עונים?!     לא מגיבים?!
אין בעיה!  עכשיו לא רק אני מכיר את הצד האמיתי ,המגעיל והסופר פוזאיסטי של "הצולה" !!

מועדים לשמחה!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-14/4/2006 03:39 לינק ישיר 

תפסיקו לריב, ילדים!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/4/2006 00:11 לינק ישיר 

למה אף אחד לא עונה לי?

אתם מתנהגים ככה ולא יודעים להסביר את ההתנהגות שלכם?

ב"להסביר" אחרים אתם יופי! שוהם זאת גם (ה)תחנה!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/4/2006 18:52 לינק ישיר 

שמוליק10 היקר-
אין לי שמץ על מה אתה מדבר- ירושלים, מעטפות-  מצטער אחי אין לי שמץ!

בפעם הבאה תגיב על תגובה הנכונה ולא סתם.
אם בא לך לשפוך את לבך- תפדל! רק עשה זאת באשכול הנכון!

חג שמח ויומטוב!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/4/2006 18:09 לינק ישיר 

מה מגעיל  ? ? ?

 ?? שאנשים יקרים קורעים נפשם, ומגיעים אחרים ולוקחים תמורתם ??
 ??שארגון ירושלמי שולח מעטפות התרמה בבני ברק שאין לו יד ורגל במקום??
 ??שמסלפים כתבות לטובתם בעיתונים ובלי בושה מפרסמים שקרים??

ודיי בזה ערב החג הקד'.





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/4/2006 16:45 לינק ישיר 

בס"ד ובהשתדלותנו
יפה מאוד "61-הסטלן"
מילים כדורבנות!!!
יהי רצון ותיכנס קצת ענווה למתנדבים בעקבות הדברים שכתבת....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/4/2006 16:32 לינק ישיר 

תמונות מהשריפה. http://www.hnn.co.il/ShowArticle2.asp?artId=15818  ובשריפה הזאת יצא צוות מתחנת רמת גן לסיע לתחנת חולון בת ים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/4/2006 13:33 לינק ישיר 

חח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/4/2006 11:30 לינק ישיר 

זה כל כך מגעיל!!!

אני כמעט כל יום מסתכל בפורום של הצלה גוש דן ושל הצלה ישראל ואני חייב לומר שלטעמי זה מגעיל כל כך ההתנגות שלכם!
כל פעם שהיה אירוע כלשהו- אז אני מבין שעקב שזה פורום ל"הצלה"- רושמים שחברי הצלה היו במקום- אם זה כל הכבוד- וצריך לרשום את החברים שנכחו במקום (אבל גם זה גובל במוגזמות יתר לפעמים).
אבל כל הקטע שאתם רושמים- "פלוני אלמוני/אני הגעתי למקום לאחר שתי דקות מרגע ההודעה בביפר- זה נראה לי שחצנות לשמה!!!         
או פו לדוגמא- "לא נראו חברי הצלה ישראל (בת ים) באירוע, מי יודע אם הם לא יוצאים לאירוע גדול כמו זה אז לאירועים שגרתיים?...."    מה עם ללמד קצת זכות? אולי לא ראית?- אני בטוח שאדוני הנכבד כשהגיע לאירוע רץ לעזור ולטפל- ולא עמד וחיפש אנשי הצלה מבת ים.מה זה הגועל הזה?!!

מספיק רוב (לא כולם- רוב) אנשי הצלה כולם חייבים לראות שהם ב"הצלה"- ים בסטיקרים על האוטו, ים בסטיקרים על הפלאפון, מירס, ביפר ועוד ועוד ועוד...............

בחיאת דינק!!!- אתם מתנדבים ומצילים חיים (חלק לפחות),  מה זה הדבר הזה?!!!

כל כך הרבה חושבים את זה- תפנימו קצת!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/4/2006 09:18 לינק ישיר 

לשואלים היקרים !

לדעתי העניין תלוי ב"איך מסתכלים על זה "  כלומר :
  מתנדבי הצלה גוש-דן הם אנשים בוגרים בעלי משפחות  ( ישנם מספר צעירים אבל תנאי הקבלה להצלה קשים יותר מ-ים) ולדעתי זה אחד הדברים שמבסס את כוחו הגדול של הצלה גוש-דן.

זה מה שקרה גם באירוע זה - הצלה ישראל עוד יקחו כרגיל את הקרדיט אליהם ו"יצחקו" עלינו שאנחנו רצים לעשות את העבודה והם יקבלו את השכר, אבל אל תשכחו שהשכר האמיתי הוא משמים ואצלנו הכל נעשה לשם שמים !!

א. ביציאה לאירועים כל אחד מרגיש אחריות לצאת ולהגיש עזרה.

ב. אם ו- קורה הרבה פעמים שמגיעים מספר מתנדבים, מיד וללא צורך להעיר האחרונים עוזבים את המקום ומשאירים 2 מתנדבים בלבד (חוץ ממקרים שבהם יש צורך ל"ע).

ג. אופי הטיפול מקצועי מאד וניתן בצורה הטובה ביותר תוך הקפדה על כללי האטיקה.

ד. הדיווח המקצועי למוקד ע"י המתנדבים שרובם נהגי אמבולנסים בפועל רק מוסיף על המקצועיות בטיפול .

וכמובן קורסי העשרה הרבים , ועוד ועוד ..

זה מה שנקרא "הצלה גוש-דן" !!!   ומהיום הכניסו טוב טוב לראש    "הצלה" זה אנחנו !!!

-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/4/2006 20:25 לינק ישיר 

אשריכם "הצלה גוש דן" אני מקנא בכם. חג שמח!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה בבנין רב קומות בבת ים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext