בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תודה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/4/2006 20:20 לינק ישיר 
תודה

תודה לצוות צילם של הצלה

אתמול בשעה 2 וחצי בלילה נתקע אמבולנס דן 48 תוך כדי משמרות לילה בצוות
נהג מוטי ליברמן והמתנדב חזי גוטמן

זמן מה לפני זה דווח למוקד דן כי גם 806 נתעק אחרי כתובת בצוות לפי  מה שאני יודע זה משה רזנפלד

אחרי שעה וחצי עובדה 48 חזור לשגרה 806 נשער לאילן בבוקר


תודה לצוות צילם על העזרה שלך במקום (חחחחחח) עזרה בצילם בלבד

תמונת בקרב



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2006 09:27 לינק ישיר 

נו איפה התמונת מנכם????????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/4/2006 23:05 לינק ישיר 

כן, אמת בפירסום.

אף אני שנתקעתי עם ה - 806 לאחר טיפול במקרה ברחוב השלושה, נעזרתי ע"י צוות הצילום ובראשם ידידינו המתנדב ללא ליאות "מנחם וורצל" הגדול. עצם התחושה לא להיות לבד באמצע הרחוב הקר והחשוך, שיש מי שנמצא איתך ברגעים הקשים...

ועל כך - תודה מכל הלב.

לא נשכח להודות גם לאחד ממנהלי שפע שוק שראה אותנו תקועים ברחוב ונתן לנו שתיה קרה... וד"ל. תוקן על ידי - חושב_בכיר - 13/04/2006 23:12:52



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/4/2006 02:21 לינק ישיר 

זה מה שרצית לכתוב: [קצת הגהה חזי..]

_________________________

תודה לצוות הצילום של "הצלה גוש דן" 

אתמול בשעה 2:30 לפנות בוקר נתקע אמבולנס דן 48 תוך כדי משמרת לילה, בצוות
נהג מוטי ליברמן ואני.

זמן מה לפני זה דווח למוקד דן כי גם  ה806  לא הניע בסיום כתובת ברחוב השלושה, בצוות לפי מה שאני יודע היה החובש הבכיר משה דוד רוזנפלד 

לאחר שעה וחצי חזר ה48  לשגרה וה806 נשאר לאילן לטיפול בשעות בבוקר.


תודה לצוות הצילום על העזרה שלהם במקום (חחחחחח) עזרה בצילום בלבד

תמונות בקרוב בעז"ה

________________
תודה חזי.
 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תודה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext