כן, אמת בפירסום.
אף אני שנתקעתי עם ה - 806 לאחר טיפול במקרה ברחוב השלושה, נעזרתי ע"י צוות הצילום ובראשם ידידינו המתנדב ללא ליאות "מנחם וורצל" הגדול. עצם התחושה לא להיות לבד באמצע הרחוב הקר והחשוך, שיש מי שנמצא איתך ברגעים הקשים...
ועל כך - תודה מכל הלב.
לא נשכח להודות גם לאחד ממנהלי שפע שוק שראה אותנו תקועים ברחוב ונתן לנו שתיה קרה... וד"ל.
תוקן על ידי - חושב_בכיר - 13/04/2006 23:12:52
|
|