יש הבדל בין ציון לשבח "פעם ב..." לבין לרשום כל פעם. מי שבמד"א/הצלה/שניהם- לא אמור לחפש את המחמאות ו"הטפיחות שכם"...
מועדים לשמחה!
נשלח ב-19/4/2006 04:24
תשמע סטלן קודם כל זה פורום שלהם וזכותם לפרסם כאן מה שהם רוצים הרי לשם כך קיים הפורום, ואנו חיים במדינה דמוקרטית. דבר שני מתנדב עושה את התנדבותו שלא על מנת לקבל פרס ולעיתים ע"ח זמנו האישי ע"כ אין בזה פסול שמפרסמים מי היה ומה עשה. באיזה שהוא מקום זה מעודד ונותן הרגשה טובה כמו שכל אחד גם היה רוצה לדוגמא לראות את תמונתו בעיתון או בטלוויזיה. וגם להיות ראשון במקום האירוע ולדווח למוקד אפילו רק ל5 דקות אין לך מושג כמה זה עוזר למוקד ולשאר הכוחות שבדרך לשטח. אתה צודק שזה לא משנה מאיזה הצלה גוש דן או ישראל או כל אחת אחרת הרי בסופו של דבר כולם עושים את אותה המצווה של הצלת חיים. וכמובן רק לפי הנהלים!
תוקן על ידי - witty - 19/04/2006 4:26:33
נשלח ב-18/4/2006 18:25
בס"ד ובהשתדלותנו
אם הבנתי נכון את "61_הסטלן" הוא מחה על ההתבטאות המתנשאת של מתנדבי הצלה- שכל פעם אחרי שהם הולכים להציל חיים הם מספרים לכולם מה היה חלקם. שבמקום לתאר את האירוע- הם מתארים באריכות אילו מתנדבים תרמו את חלקם וזמנם על אותו האירוע. והויכוח "כמה זמן היה אותו האמבולנס פיקוד 10" בכלל לא חשוב כאן...
מועדים לשמחה
נשלח ב-18/4/2006 18:10
מה שאני רוצה לומר זה למה לעזאזל זה משנה אם מתנדב של הצלה היה ראשון באירוע על האמבולנס הראשון- איזה כבוד זה כבר?! הרי הוא היה פיקוד 10 לחמש דקות עד שהגיע הצוות שיותר בכיר ממנו לאירוע- אז מה זה משנה ולמה צריך להזכיר במפורש ש"פלוני אלמוני הגיע על דן 45 ראשון לאירוע"- אוקיי- סוו וואטס ד ביג דיל?
נשלח ב-18/4/2006 17:50
סטלן מה אתה רוצה לומר שהוא כן היה פיקוד 10 או שהוא לא היה ואם כן אז מה ? אגב מה תפקידו של אותו שלומי? חובש או פאראמדיק?
אינעל העולם אתכם!! כל הכבוד על הסיוע והעזרה אבל מה זה משנה- ציטוט- "אמבולנס ראשון שהגיע למקום (דן 45) היה מאוייש בכונן מד"א "הצלה" גוש-דן שלמה אילוז אשר לקח פיקוד ראשוני על האירוע.
אני בספק אם 45 באמת היה ראשון האירוע- אבל נו מילא... אבל מה זה קשור ומה זה משנה אם באמבולנס הראשון היה מתנדה מ"הצלה"- מה זאת ההשתחצנות הזאת- מילא הייתם אומרים שהוא היה פיקוד 10 לכל האירוע וניהל אותו במהירות ובמקצועיות, אבל כולנו יודעים שהוא היה פיקוד עשר גג- חמש דקות ולא יותר!!!
הייתי שמח מאוד לשמוע תגובה שתראה את טעותי- מאוד שמח!