בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פיגוע בתחנה המרכזית הישנה בת"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/4/2006 13:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מנהל אזורים דן ושרון במד"א מר יוסי כהן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2006 13:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מימין: מיקי סגל סגן מנהל אזור דן ממפקדי האירוע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2006 13:18 לינק ישיר 


תמונות נוספות באתר מד"א:

http://www.mdais.org/main/siteNew/index.php?langId=3&&page=961*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2006 13:54 לינק ישיר 

אינעל העולם אתכם!!
כל הכבוד על הסיוע והעזרה  אבל מה זה משנה- ציטוט-
"אמבולנס ראשון שהגיע למקום (דן 45) היה מאוייש בכונן מד"א "הצלה" גוש-דן שלמה אילוז אשר לקח פיקוד ראשוני על האירוע.


אני בספק אם 45 באמת היה ראשון האירוע- אבל נו מילא...  אבל מה זה קשור ומה זה משנה אם באמבולנס הראשון היה מתנדה מ"הצלה"- מה זאת ההשתחצנות הזאת- מילא הייתם אומרים שהוא היה פיקוד 10 לכל האירוע וניהל אותו במהירות ובמקצועיות, אבל כולנו יודעים שהוא היה פיקוד עשר
גג- חמש דקות ולא יותר!!!

הייתי שמח מאוד לשמוע תגובה שתראה את טעותי- מאוד שמח!

שוהם זאת גם (ה)תחנה!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-18/4/2006 15:12 לינק ישיר 

עוד קישור שרואים את אמבולנס הצלה +אופנועים
http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=2945




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2006 15:19 לינק ישיר 

חבירנו הר' משה נוגרשל  בפינוי פצוע קשה בנט"ן, הר' שרוליק הרשטיק בפינוי פצוע בינוני עם הרגיל.
http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=2947



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/4/2006 17:50 לינק ישיר 

סטלן
מה אתה רוצה לומר
שהוא כן היה פיקוד 10 או שהוא לא היה
ואם כן אז מה ? 
אגב מה תפקידו של אותו שלומי? חובש או פאראמדיק?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/4/2006 18:10 לינק ישיר 

מה שאני רוצה לומר זה למה לעזאזל זה משנה אם מתנדב של הצלה היה ראשון באירוע על האמבולנס הראשון- איזה כבוד זה כבר?! הרי הוא היה פיקוד 10 לחמש דקות עד שהגיע הצוות שיותר בכיר ממנו לאירוע- אז מה זה משנה ולמה צריך להזכיר במפורש ש"פלוני אלמוני הגיע על דן 45 ראשון לאירוע"- אוקיי- סוו וואטס ד ביג דיל?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-18/4/2006 18:25 לינק ישיר 

בס"ד ובהשתדלותנו

אם הבנתי נכון את "61_הסטלן" הוא מחה על ההתבטאות המתנשאת של מתנדבי הצלה-
שכל פעם אחרי שהם הולכים להציל חיים הם מספרים לכולם מה היה חלקם.
שבמקום לתאר את האירוע- הם מתארים באריכות אילו מתנדבים תרמו את חלקם וזמנם על אותו האירוע.
והויכוח "כמה זמן היה אותו האמבולנס פיקוד 10" בכלל לא חשוב כאן...

מועדים לשמחה



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-19/4/2006 04:24 לינק ישיר 

תשמע סטלן
קודם כל זה פורום שלהם וזכותם לפרסם כאן מה שהם רוצים הרי לשם כך קיים הפורום, ואנו חיים במדינה דמוקרטית.
דבר שני מתנדב עושה את התנדבותו שלא על מנת לקבל פרס ולעיתים ע"ח זמנו האישי ע"כ אין בזה פסול שמפרסמים מי היה ומה עשה. באיזה שהוא מקום זה מעודד ונותן הרגשה טובה כמו שכל אחד גם היה רוצה לדוגמא לראות את תמונתו בעיתון או בטלוויזיה.
וגם להיות ראשון במקום האירוע ולדווח למוקד אפילו רק ל5 דקות אין לך מושג כמה זה עוזר למוקד ולשאר הכוחות שבדרך לשטח.
אתה צודק שזה לא משנה מאיזה הצלה גוש דן או ישראל או כל אחת אחרת הרי בסופו של דבר כולם עושים את אותה המצווה של הצלת חיים. וכמובן רק לפי הנהלים!
תוקן על ידי - witty - 19/04/2006 4:26:33



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/4/2006 23:13 לינק ישיר 

וואלה אתה הצודק!

אבל.....

יש הבדל בין ציון לשבח "פעם ב..." לבין לרשום כל פעם.
מי שבמד"א/הצלה/שניהם- לא אמור לחפש את המחמאות ו"הטפיחות שכם"...

מועדים לשמחה!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-21/4/2006 02:02 לינק ישיר 

קישור לוידיאו ערוץ 10

http://vod.walla.co.il/?w=/9/892340




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פיגוע בתחנה המרכזית הישנה בת"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.