בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ביפר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/4/2006 23:16 לינק ישיר 
ביפר

יש לי ביפר רציתי לדעת אם יש אפשרות להתחבר לאיזה אירגון לשם קבלת הודעות על אר"ן בזמן אמת

אני מתנדב במשטרה במחוז ת"א (אפילו בתשלום סמלי)

תוקן על ידי - שמשגו - 22/04/2006 23:17:59



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/4/2006 23:40 לינק ישיר 

אז ככה דבר ראשון תבטל לי את הדו"ח....סתם.

או ביפר משטרתי שצרוב על המרד"מ או שתקנה ביפר ותתחבר למוקדי החדשות כגון עדכן וכאלה..

שבוןע טוב




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/4/2006 21:23 לינק ישיר 

איך אני יוצר קשר עם העדכן ודומייהם?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ביפר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext