בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כשהוא יוצא מהמוקד הכל הפוך...מכירים??

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/4/2006 00:40 לינק ישיר 
כשהוא יוצא מהמוקד הכל הפוך...מכירים??
מצורף קובץ


אוהד הופמן קצמ"ש בכיר באיזור ירקון ופראמדיק בחסד עליון לעת מצוא

לצוות צפון הוא עדיין לא התקבל אבל אנחנו עדיין דנים בבקשה בכובד ראש

תמשיך לשדר בכללי ולהוציא ביפרים כמו שרק אתה יודע...

אנחנו מאחוריך.....





אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/4/2006 00:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/4/2006 00:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/4/2006 00:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/4/2006 00:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/4/2006 00:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/4/2006 00:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כשהוא יוצא מהמוקד הכל הפוך...מכירים??
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext