מצורף קובץכן אבנר.... הנה פרטים:
מדובר באשה כבת 30 שחשה כאבים בחזה ופונתה עצמאית ע"י ידידה ברכב פרטי כשבמהלך הנסיעה לביה"ח תה"ש הנ"ל אבדה את הכרתה, צוות של אמבולנס רגיל [דן 51] בראשותם של החובשים הבכירים אילן @ לואיס והחובש מוהדב [אח של זה שעשה לי החייאה מוצלחת על המחשב] החלו בפעולות החייאה שכללו מתן שוקים .. כשאליהם מצטרף החובש/נהג האבולנס של "עזרה למרפא" הרב חיים פינקלשטיין ואחראי ***** בתחנת מד"א ר"ג הרב חמודי כשבהמשך מגיע הנט"ן דן 15 בפיקודו של ד"ר לוין שהמשיכו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן 5 שוקים נוספים ותרופות ...
ואם כזה צוות יש מצב לא להחזיר דופק???!!!!
אז ככה שזה נגמר ב"ה בהחייאה מוצלחת , פונתה במצב קשה אח יציב והמשיכה בדרכה לתה"ש.
ותודות לאושי שלומפיץ על העזרה בדווח וניהול האירוע מבחינה משטרתית;
הצלה דן נכון שעדיף שלהבא אני ישאר רק בהתמחותי????
אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"
כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.

|
|