דרמה מענינת ברחוב ז'בוטינסקי בב"ב
מצורף קובץזה החל בדווח מהמוקד: "בניברקים יש דווח על ת.ד. בז'בוטינסקי משהו לא ברור... מי שמגיע שידווח"
כונני מד"א "הצלה גוש דן" שהגיעו למקום מספרים:
"מדובר בנהגת שככה"נ עבדה את השליטה על רכבה ו... וכאן זה מתחיל ..
פגעה בטלפון ציבורי והמשיכה לעמוד של העירוב ומשם לעמוד של הטלפון והלאה לעמוד של הרמזור כשבדרך מעיפה 4 פחי אשפה שעמדו לתומם בצד הכביש והמתינו בצורה מופתית למשאית ונעצרה בשעטו"מ, למראה כוחות ההצלה שהגיעו למקום היא לא הבינה על מה המהומה ואמרה ש"אני לא מבינה למה את עושה כזה בלגן.. נו מה קרה?!" ונכנסה לרכב להמשיך בנסיעה כשמשום מה הרכב לא מניע ואז זה הגיע: "יש למישהו כבלים? הרכב לא מניע כנראה שיש בעיה במצבר.."
והנה התמונת של הרכב עם הבעיה במצבר:
פונתה בסוף לאחר מסע שיכנועים ע"י דן ** נהוג ע"י לואיס לביה"ח איכילוב.
אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"
כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.

|
|