מתנדבי "הצלה גוש-דן" מאבטחים כעת את רבבות האנשים המלווים בדרכו האחרונה את מיטתו של הרב הגאון ר' משה שמואל שפירא זצ"ל שנלקח מאיתנו בשבת קודש האחרונה.
לפי הערכת המשטרה במקום לא פחות מ20000 איש , כל הרחובות באזור דרום העיר סגורים לתנועה.
חברי הצלה גוש-דן בפיקודם של הרב צבי רודיך הי"ו והרב משה דוד רוזנפלד הי"ו מאבטחים את מסע ההלוויה הענקית ע"י עשרות אמבולנסים ועשרות אופנועים מיחידת האופנועים.
מגן דוד אדום בישראל העמיד לרשות חברי ההצלה את רכב החפ"ק היחיד בארץ בפיקודו של רמי שפירא ! המנהל את כל מסע ההלוויה דרך רכב החפ"ק.
אלפי בקבוקי שתיה קרים נתרמו ע"י מרכז ידידי הצלה למשתתפים.
ברגעים אלו המיטה עדיין בדרכה ברחוב חזון איש לכיוון בית החיים פונוביז'.
עד לרגעים אלו ידוע על מס' מקרים שזנקקו לטיפול רפואי וטופלו ע"י חברי הצלה במקום.
תודות מיוחדות למתנדבים היקרים:
ר' צבי רודיך הי"ו ר' משה דוד רוזנפלד הי"ו ר' ישראל פישר הי"ו ר' אשר שלומוביץ הי"ו ר' שמעון אטינגר הי"ו
וכמובן לכל !! החברים הרבים שמשתתפים באבטחה. תודה !!!
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
נשלח ב-2/5/2006 12:40
- - - כמה מילות תודה וסיכום - - -
סדר כוחות: 31 מתנדבי "הצלה" גוש-דן - חובשים-נהגי אמבולנסים / חובשים בכירים / פאראמדיק. 9 אופנועי חירום להצלה מהירה מיחי' האופנועים של "הצלה" גוש-דן. 8 אמבולנסים רגילים של מד"א מאויישים ע"י מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן. בהם: דן 45 - אמבולנס "צוות צפון" - שזכה להוביל את מיטתו של אותו גאון וצדיק. 1 אמבולנס "הצלה". 1 חפ"ק מד"א.
- - -
2350 בקבוקי שתייה שחולקו במשך למעלה מ-6 שעות רצופות במהלך ההלווייה.
- - -
אבטחת הלווייה החלה בשעה 9.30 בבוקר בבאר-יעקב, כשכח מתנדבים יצא למקום עם אמבולנסים של מד"א בפיקודם של ישראל פישר וישראל גרוניך (זאת, ע"פ בקשה אישית שהפנה מנהל אזור איילון במד"א מר איציק בן-אהרן למנכ"ל "הצלה" הרב אשר שלומוביץ).
אמבולנסים אלו אף הוכיחו את עצמם בפילוס דרך בקשיי התנועה שנוצרו בואכה בני-ברקה וביהכ"נ "לדרמן".
החל מהשעה 11.00 ועד השעה 17.30, איבטחו עשרות המתנדבים את מסע ההלווייה בב"ב, כשהם מתמקמים על הציר המרכזי, הרחובות הסמוכים ובית העלמין, כשכל העת ידיהם מלאו עבודה בהושטת עזרה רפואית לאלו שנזקקו לכך ובהגשת שתייה לעשרות אלפי המלווים.
אותם אלפים העבירו למתנדבי "הצלה" גוש-דן מילות הוקרה רבות ומבטי תודה עמוקה על כי השכילו להקל עליהם עת ליוו הם בדרכו האחרונה את זקן ראשי הישיבות מרן הגאון רבי משה שמואל שפירא זצ"ל.
- - -
תודות: משה דוד רוזנפלד - מפקד המבצע ואחראי חפ"ק. אשר שלומוביץ ושמעון אטינגר - אחראים על שינוע ואספקה של השתייה. צבי רודיך - פיזור וויסות מתנדבים בציר מסע ההלווייה. רמי שפירא / קצמ"ש בכיר - מנהל חפ"ק. אבי סימוביץ / ס"מ אזור דן ומנהל תחנת ר"ג - סיוע וליווי מקרוב. אילן מועלם / אחראי לוגיסטיקה ותשתיות - שינוע ואספקת אמבולנסים. ארגון החסד "להשקות צמאי חסדך" דחסידי ויזניץ - סיוע באספקת בקבוקי שתייה. ועשרות מתנדבי מד"א "הצלה" - כל אחד בשמו יבורך - שסייעו כל העת בחלוקת השתייה והגשת העזרה, תחת שמש קופחת, חום מעיק וקשיי תנועה וניידות.
- - -
זכותו הגדולה של אותו גאון וצדיק תגן על כולם "וכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה הקב"ה ישלם שכרם"...
נשלח ב-30/4/2006 22:58
ליתר דיוק למעלה מאלפיים בקבוקי שתיה! כן, למעלה מ2000 בקבוקי שתיה = למעלה מארבעת אלפי ליטרים של מים חולקו היום!
סגן מנהל אזור דן ומנהל תחנת ר"ג מר אבי סימוביץ מתעדכן בכל מהלך הלוויה בנעשה בשטח מפיו של מנהל החפ"ק מר רמי שפירא. יצוין שהחובש הבכיר הרב משה דוד רוזנפלד ישב גם בחפ"ק במהלך כל הלוויה ופיקד על תיאום בין "הצלה גוש דן" למד"א.
ואם כזה חפ"ק וכאלה מנהלים באמת שלא צריך טרקטורונים...
אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"
כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.
אמבולנס בני ברק דן 45 {צוות צפון} העביר את המיטה מביה"מ לדרמן לביה"ח.
דן 45 ממתין ליד החדר טהרה להעברה לחלקה:
לרבים השואלים: לאמבולנס ולנהג שלום.
אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"
כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.
ארגון"הצלה גוש דן" בראשותו של המנכ"ל הרב אשר שלומוביץ חילק במשך הלוויה מאות רבות של בקבוקי שתיה קרים עקב החום הכבד ששרר במהלך הלויה.
הרב אשר שלומוביץ מחלק אישית שתיה חינם למשתתפים באחת מנקודות החלוקה: אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"
כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.
תוקן על ידי - חדר_פיקוד - 30/04/2006 22:54:30
תוקן על ידי - hazala101 - 01/05/2006 2:55:06
תוקן על ידי - hazala101 - 02/05/2006 11:50:12
8 אמבולנסים של "מגן דוד אדום" מאוישים ע"י מתנדבי "הצלה גוש דן" אבטחו את האירוע וזאת בנוסף לאמבולנס של "הצלה גוש דן" ולעשרות חברי יחידת האופנעים של האירגון.
אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"
כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.