בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הלוויה היום בב"ב: בושה!!! חוסר אחריות!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/4/2006 22:04 לינק ישיר 
הלוויה היום בב"ב: בושה!!! חוסר אחריות!
מצורף קובץ

קומה שלישית!!! נו באמת??!!

קצת קצת ...



אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"

כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/5/2006 00:25 לינק ישיר 

שוקי     

מי היה מחליף את הפנצ'ר ?.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/4/2006 22:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נו שיין.....

כראה שהכבישים היו סגורים...

שוקי כל הכבוד על  ה כ ל . אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הלוויה היום בב"ב: בושה!!! חוסר אחריות!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext