הם חברה של ילדים קטנים שעברו קורוס 44 במדא לפני שבועיים וכבר פתחו פורום והם מתנהגים בצורה של פורקי עול לחלוטין ויש כאלה מתוכם שבכלל לא קשורים למדא או שלא עברו בכלל את המבחנים ואת הביקורת של מד"א
נשלח ב-1/5/2006 21:12
פארמדיק??!!! אוי!
אני מבקש בצורה חד משמעית לא ללכלך בשום דרך בפורום זה על פרומים ואירגונים אחרים, זאת לא דרכנו מה גם שעצם הידיעה איננה נכונה ונכתבה בגלל סיבות אישיות!