בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש, לפני 3 שנים בשעה 01.00, זה קרה!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/5/2006 11:54 לינק ישיר 
אמש, לפני 3 שנים בשעה 01.00, זה קרה!
מצורף קובץ


הפיצוץ במועדון "מייק'ס פלייס" שעל הטיילת ברח' הרברט סמואל בת"א, אירע אתמול לפני 3 שנים בשעה אחת לאחר חצות הלילה.

עם קבלת ההודעה על הפיצוץ, זינקו עשרות מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן ממיטותיהם לזירת הפיגוע, והגישו עזרה ראשונה רפואית מקצועית לעשרות הפצועים במקום.

בפיגוע נרצחו 3 הי"ד ונפצעו למעלה מ-60.

זה המקום גם להזכיר את הנס שאירע במקום, כשמחבל שני שהיה אמור להתפוצץ ח"ו על כוחות ההצלה שהגיעו למקום, נבהל לפתע, פרק את חגורת הנפץ, שנמצאה זרוקה באחד העציצים הסמוכים, ונכנס אל הים. גופתו נפלטה אל החוף מס' ימים לאחמ"כ. כן יאבדו כל אויביך ה'!

רפואה שלמה והחלמה מהירה לכל הפצועים שחלקם עדיין סובל מאז הפיגוע, כפי שניתן לראות בכתבת הוידיאו המצורפת בזה, שם גם נראים מתנדבי "הצלה" גוש-דן וכוחות מד"א מטפלים ומפנים את פצועי הפיגוע.
http://news.walla.co.il/?w=/3850/898729





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש, לפני 3 שנים בשעה 01.00, זה קרה!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext