אמש: 2 מבצעי חיפושים באזור ב"ב
אמש, מוצאי שבת, התנהלו 2 מבצעי חיפושים באזור ב"ב, ע"י מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן.
על החיפושים פיקד המתנדב משה דוד רוזנפלד.
- - -
האחד: אחר אברך כבן 30 מהעיר פתח-תקווה, שיצא בשעות הצהריים של יום שישי מביתו ומאז נעלמו עקבותיו.
מתנדבי זק"א פ"ת הקימו חפ"ק ובשיתוף פעולה עם מתנדבי "הצלה" מאזור ירקון, נערכו סריקות וחיפושים גם במהלך ליל שבת, זאת בהוראה מפורשת של רב העיר פ"ת הגרב"ש סלומון שליט"א, בשל החשש לפיקוח נפש.
בצאת השבת, פנה מפקד מבצע החיפושים הר' חיים אוטומזגין למתנדבי "הצלה" גוש-דן לסייע בחיפושים באזור ב"ב.
על סמך מידע, התבצעו חיפושים באזור בתי העלמין לשם יצאו המתנדבים קובי פרטיג, חיים פינקלשטיין שהאיר את השטח באמצעות זרקורים רבי-עוצמה שעל גג אמבולנס "עזרא למרפא" שברשותו, ויהודה לונדנר מיחי' האופנועים שסרק במקומות צרים עם קשיי נגישות.
לאחר שעה תמימה, מסרו הנ"ל, כי העלו חרס בידם.
החיפושים מתמשכים גם היום.
- - -
השני: אחר נער כבן 14 תושב חו"ל, שביום שישי בצהריים ירד מי-ם שם לומד הוא, במטרה לשהות בבית סבתו שבב"ב, אולם מאז נעלמו עקבותיו.
חיפושים אלו, התמקדו בעיקר בזירה המודיעינית ובשעות הקטנות של הלילה נמסר, כי הנ"ל נמצא ב"ה בריא ושלם בבית בני משפחה ברח' רבי יוסי בב"ב.
תודה לכל המתנדבים!
 |
|
|