| נשלח ב-12/5/2006 10:04 |
|
| |
ת.ד. פצוע קשה בבן גוריון / ששת הימים
בערבו של יום האתמול התקבלה הודעה על ת.ד. ופצוע קשה באזור הרחובות ששת הימים ובן גוריון.
צוות דרום שהיה סמוך למקום הגיע תוך שניות ספורות למקום והחל בטיפול בנפגע. מספר מתנדבי הצלה מצוות צפון יצאו מביתם למקום והצטרפו למתן הטיפול והפינוי.
מבירור מהיר התברר שמסיבה לא מובנת סטה רכב שהיה נהוג בידי אדם מבוגר ועלה על המדרכה ברחוב ששת הימים כ300 מטר מצומת בן גוריון ופגע בהולך רגל, כתוצאה מהפגיעה הועף הולך הרגל לאויר ונזרק לאחר מספר מטרים מרוחקים, שמשת הרכב הפוגע נופצה כליל - דבר שהעיד על עוצמת הפגיעה החזקה.
הנפגע פונה במצב קשה עקב פגיעת ראש ודימום בהכרה מלאה עם מספר פגיעות , עמש"צ , ראש, דימום , ופגיעות בידיים וברגלים.
במקום היו : ש. בוקשפן, ישראל הרשטיק, ד.בן שמואל , א. לוינשטיין, י.שטיגליץ. בצוות האט"ן הי"ו : הלל הגדול , עידן כהן , ציפי , ומאיר מוהדב המתנדב החביב.
|
|
|
|
| נשלח ב-15/5/2006 08:57 |
|
| |
מצורף קובץבסוד שיח ... צוות דרום ובכיר מצוות צפון. . . .
( שימו לב להגנה של ... עם קסדות על הראש. . . )
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -

|
|
|
|
|
| נשלח ב-14/5/2006 16:52 |
|
| |
התמונות בדרך . .. .
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
תוקן על ידי - צוות_דרום - 14/05/2006 16:53:53
|
|
|
|
|