| נשלח ב-12/5/2006 10:12 |
|
| |
ת.ד. בן גוריון סמוך לשלישות
ושוב. .
השעה 5 לפנות בוקר .. ת.ד. בן גוריון סמוך לשלישות . צוות דרום בדרך .
וככה זה . .דן 60 מקום . . . דן מ60 . .. שומע 60 .. .. בעניין הפצועים ישנו אחד שמסרב להתפנות, אך אנא שלח בדחיפות כיבוי לכיסוי השמן על הכביש. . . ( חשוב לזכור לא? ) ..
מה קרה שם ? ? הרכב "שברולט" שהגיח מאחד הרחובות החוצים פנה שמאלה לבן גוריון ואיבד שליטה בדרכו הבלתי נשלטת פגע קשות בתמרור על אי תנועה, ולאחר מכן ניגש לכותל השכן שם השאיר את לוחית הזיהוי של הרכב ועוד חלקי רכב. ולסיום "קד קידה" הסתחרר מאט פעמים ונעצר לגאווה.
במקום היו: ש. בוקשפן, י.הרציג, אהרלה קליין.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|
|
|
|