בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. בן גוריון סמוך לשלישות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2006 10:12 לינק ישיר 
ת.ד. בן גוריון סמוך לשלישות

ושוב. .

השעה 5 לפנות בוקר .. ת.ד. בן גוריון סמוך לשלישות .
צוות דרום בדרך .

וככה זה . .דן 60 מקום  . . .  דן מ60 . .. שומע 60 .. .. בעניין הפצועים ישנו אחד שמסרב להתפנות, אך אנא שלח בדחיפות כיבוי לכיסוי השמן על הכביש. . . ( חשוב לזכור לא? ) ..

מה קרה שם ? ?
הרכב "שברולט" שהגיח מאחד הרחובות החוצים פנה שמאלה לבן גוריון ואיבד שליטה בדרכו הבלתי נשלטת פגע קשות בתמרור על אי תנועה, ולאחר מכן ניגש לכותל השכן שם השאיר את לוחית הזיהוי של הרכב ועוד חלקי רכב. ולסיום "קד קידה" הסתחרר מאט פעמים ונעצר לגאווה.

במקום היו:
ש. בוקשפן, י.הרציג, אהרלה קליין. 

--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2006 11:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.. -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2006 11:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2006 11:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... העמוד ..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2006 11:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המרחק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2006 11:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2006 11:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. בן גוריון סמוך לשלישות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext