יש מישהו מהחבר'ה של גוש דן שמגיע לשם עם אמבולנס או בצורה פרטית..?
חזי טעות בידךראיתי בעיתונות פרסומות של " הצלה ב"ב וגוש-דן " שנוסעים לשם לחלק ח"י רוטלהולכים להיות שם פוווול אמבולנסים..
נכון לעכשיו אני ופיני יוצאים עם יוסי כהן לשם ביום שני בבוקר או בערב לא ברר בדיוק להחליף את רמי אין שם אמבולנוס שיצא לשם
מי אחראי על זה..? אפי..?
אני כנראה באופן פרטי, אבל יוצא אמבולנס מת"א לתגבור החפ"ק תשאל את הממונים לגבי זה.