בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

***** ל"ג בעומר במירון ******

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2006 11:50 לינק ישיר 
***** ל"ג בעומר במירון ******

יש מישהו מהחבר'ה של גוש דן שמגיע לשם עם אמבולנס או בצורה פרטית..?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/5/2006 07:35 לינק ישיר 

חזי טעות בידך

ראיתי בעיתונות פרסומות של " הצלה ב"ב וגוש-דן " שנוסעים לשם לחלק ח"י רוטל
הולכים להיות שם פוווול אמבולנסים..




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2006 21:31 לינק ישיר 

נכון לעכשיו

אני ופיני יוצאים עם יוסי כהן לשם ביום שני בבוקר או בערב לא ברר בדיוק

להחליף את רמי

אין שם אמבולנוס שיצא לשם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/5/2006 12:10 לינק ישיר 

מי אחראי על זה..? אפי..?




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/5/2006 11:58 לינק ישיר 

אני כנראה באופן פרטי, אבל יוצא אמבולנס מת"א לתגבור החפ"ק תשאל את הממונים לגבי זה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ***** ל"ג בעומר במירון ******
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext