בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תודה רבה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2006 17:36 לינק ישיר 
תודה רבה

למתנדבי הצלה גוש דן
בשמי ובשם מפקד מרחב שרון תת ניצב מנשה ארביב ומפקד משטרת פתח תקוה סגן ניצב מוטי פלדמן
אני רוצה להודות לכם מתנדבים יקרים ולצוות צפון על שתרמתם מזמנכם וסייעתם בחיפושים אחר הנעדר מפ"ת
במהלך כל השבוע האחרון ושנמשיך לסייע אחד לשני רק בשמחות.
בברכת שבת שלום



                                                            ישראל גודלבסקי
                                                        מפקד זק"א אזור פ"ת





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/5/2006 12:49 לינק ישיר 


ישראל היקר!

נדבקנו כולנו בלהט העשייה, המסירות וההתנדבות שהפגנתם אתה ורעך חיים אוטמזגין.

הערכתנו הרבה והכנה על הנחישות והערבות ההדדית שלכם לכל בר ישראל.

מי יתן וניפגש רק בשמחות בע"ה.

חן חן!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תודה רבה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext