לפני כמחצית השעה היה אמור לעלות לאוטובוס ילד כבן 6 העונה לשם ישי טפירו מרח' חזו"א פינת ר"ע בב"ב לכיוון אלעד הנ"ל נעלם נפתחו חיפושים אחריו .......
הילד נמצא בריא ושלם......
הורים ששולחים ילד כבן 6 שיסע לבדו מבני ברק לאלעד - הם פושעיםתפתח חקירה נגד ההורים שחיי ילדיהם - הפקר