בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ושוב חיפושים....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/5/2006 23:37 לינק ישיר 
ושוב חיפושים....




לפני כמחצית השעה היה אמור לעלות לאוטובוס ילד כבן 6 העונה לשם ישי טפירו מרח' חזו"א פינת ר"ע בב"ב לכיוון אלעד הנ"ל נעלם נפתחו חיפושים אחריו .......



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/5/2006 00:10 לינק ישיר 

הילד נמצא בריא ושלם......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/5/2006 04:31 לינק ישיר 


הורים ששולחים ילד כבן 6 שיסע לבדו מבני ברק לאלעד - הם פושעים

תפתח חקירה נגד ההורים שחיי ילדיהם  - הפקר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ושוב חיפושים....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext