בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה בז'בוטינסקי X הרצל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/5/2006 15:46 לינק ישיר 
שריפה בז'בוטינסקי X הרצל


אבנר הכבאי היכן אתה?!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2006 15:38 לינק ישיר 

אני כבר לא נכנס כל יום אלה רק פעם בשבוע אז רק עכשיו שמתי לב


כאמור  התקבלה הודעה על שריפת חדר בהרצל ברמת גן למקום יצאו 2 כבאיות וסולם, שהצוותים הגיעו היה צריך רק לשחרר את העשן ב"ה לא היו נפגעים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 19:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חשבתי לתת את הכבוד לר' אבנר

אמש בשעה 22:00 לערך התקבלה קריאה על שריפה בדירה ברמת גן
למקום יצאו כוחות כיבוי רבים מלווים ב2 אמבולנסים לבנים ואט"ן
משהגיע האמבולנס הראשון (דן 50 בראשות החובש הבכיר יואב ר.) נוכח הצוות לדעת כי מדובר ב'שריפה בכוס מים', האש כבתה ב"ה ללא נפגעים.






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 18:30 לינק ישיר 


יפה, מ.

מי שם בתמונה? יואב רינקביץ?

מה נגמר שם?

היה נפגעים?

תן עדכון כמו שאתה יודע...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 15:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה בז'בוטינסקי X הרצל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext