בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שמתם לב לכותרת הראשית באתר "בחדרי"?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/5/2006 11:51 לינק ישיר 
שמתם לב לכותרת הראשית באתר "בחדרי"?


"פתח לנו שער"

כך זועקת אחת הכותרות הראשיות באתר "בחדרי חרדים".

בכתבה מובאים הסיפורים שארעו לאחרונה במקוואות טהרה בב"ב, בהם הותקנו שערים אוטומטיים המגבילים את הכניסה לבעלי כרטיס מגנטי בלבד.

מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן שהוזעקו לאחרונה לכמה מקרי חירום בתוך המקוואות התקשו להיכנס פנימה בגלל אותה דלת אוטומטית.

מימד חמור ביותר קיבלה עובדה זו, במקרה שאירע ביום שישי האחרון במקווה ברח' אבני נזר בב"ב, שם איבד הכרתו אדם מבוגר כבן 70.

בהשגחה פרטית שהה באותה עת במקווה מתנדב "הצלה" גוש-דן ר' בנימין פרידמן שמשה אותו מהמים והחל בפעולות מצילות חיים. מתנדבים נוספים וצוות מד"א שהגיע למקום התקשו להיכנס עד אשר נפרצה דלת החירום דרכה גם פונה הנפגע.


http://masoret.hevre.co.il/hydepark/item.asp?id=1538&cat_id=1



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שמתם לב לכותרת הראשית באתר "בחדרי"?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext