בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מירון: עשרות מקרי חירום שקבלו מענה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/5/2006 12:37 לינק ישיר 
מירון: עשרות מקרי חירום שקבלו מענה


צהרי ל"ג בעומר תשס"ו.

נכון לעתה טופלו עשרות מקרי חירום באתר ציון הרשב"י במירון.

מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן התפרסו במתחם הקבר, במעלה ההר ומגרשי האוהלים ע"י אמבולנסים ואופנועי חירום להצלה מהירה, וטיפלו בעשרות מקרים של התעלפויות, חבלות, נפילות ואף אירועים על רקע לבבי.

המתנדבים פועלים בשיתוף פעולה מלא עם צוותי מד"א במקום ומתנדבי "הצלה" גליל, בכדי לתת מענה מהיר ומקצועי לכל מקרה חירום רפואי.

חפ"ק מד"א אזור דן המוצב במקום ובו הקצמ"שים רמי שפירא ופיני אוחיון, מפקד על האירועים ומשגר את הכוחות בהתאם לצורך.

במקביל, מתקיים מבצע "מביאים רפואה ורואים ישועה" של סגולת הח"י רוטל. במסגרת המבצע מחלקים המתנדבים שתייה להמוני העולים לציון הרשב"י, אשר נודבה ע"י תורמים שונים כסגולה מוכחת לברכה והצלחה, רפואה וישועה.

~ "הוא ימליץ טוב בעדנו - אדוננו בר יוחאי" ~



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2006 16:56 לינק ישיר 




וכמובן : באתר הצלה !!

http://hazalagd.250free.com/activity7.htm 


-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2006 15:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הצדיק





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2006 15:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2006 13:43 לינק ישיר 


יישר כח!

הצוות הבכיר של "הצלה אשדוד לכיש" - הם אנשי השטח!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 16:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 16:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 16:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 16:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 16:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 16:29 לינק ישיר 

הצלה ישראל לא  היו שם ? לפי הפירסום שלהם הם שלטו בשטח.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 13:18 לינק ישיר 

כל הכבוד ויישר כוח למתנדבים שהיו במירון.
ובפרט לרב יעקב מילר חובש בכיר מ"הצלה אשדוד - לכיש" .
וברכות גם למתנדבים שלא נסעו ונשארו בגזרה וטיפלו בשיגרה.

ופאלץ אלעס גוט    (תרגום: שתפילותיכם יפעלו לטובה ולברכה.)

והיום גם יום השנה של ר" מנחם מענדיל ב"ר יוסף מרימינוב. שהבטיח שיגמול למדליק נר היום. ביא"צ לע"נ.

"אלקא דמאיר ענני"

יום טוב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 10:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ


הר"ר יעקב מילר הי"ו מ"הצלה אשדוד - לכיש" בהצלת חיים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2006 03:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

 המנכ"ל שלנו והר' יעקב מילר מהצלה לכיש





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2006 21:06 לינק ישיר 

יש לציין לשבח את שיטוף הפעולה המלא בין האירגונים "הצלה גוש דן" ו"הצלה אשדוד -לכיש" . אשר טיפלו במאות מיקרים במהלך יום ההילולא. ועל כן יישר כח גדול למאות המתנדבים  שאיבטחו במשך היום והלילה את המקום ותודה מיוחדת למנהלי האירגונים הרב אשר שלומביץ והרב יוסי ויסנשטרן על העבודה המאומצת וההכנה מראש והדאגה לכל פרט מן השמים תבורכו

  מפקד מחוז צפון במשטרה וכן הנהלת מד"א אזור ירדן ביקשו להביע את הערכתם על המסירות הנפלאה עלו והצליחו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2006 18:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מנכ"ל "הצלה" גוש-דן הרב אשר שלומוביץ (משמאל), בסיוע צוות נט"ן, בעת טיפול במחוסר הכרה ככל הנראה על רקע C.V.A (אירוע מוחי), במעלה ההר ליד מעגל התנועה.

שלומוביץ פילס את דרכו בין המוני העולים באמצעות אופנוע חירום להצלה מהירה של "הצלה" גוש-דן, הגיע למקום תוך זמן קצר מרגע קבלת ההודעה והעניק לחולה טיפול רפואי ראשוני.

קרדיט: "פנאי פלוס" מפורום רוטר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מירון: עשרות מקרי חירום שקבלו מענה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext